اخبار

تضعیف خدمات دولت خدمت به دشمن است

تضعیف خدمات دولت خدمت به دشمن است
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: عاشورا انسان‌ها را هدایت کرد تا در دنیا آزادانه زندگی کنند.

به گزارش شورای فرهنگ عمومی کردستان، محمود الله مرادی روز یکشنبه 2 شهریور در یکصدوچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد:  در شرایط سختی که کشور با تحریم ها مواجه شده اقدامات و کارهای زیاد و تاثیرگذاری انجام شده و معتقدیم تضعیف خدمات دولت خدمت به دشمن است که عده ای ناآگاهانه یا به دلیل منافع شخصی درصدد زیرسوال بردن این خدمات هستند

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر اگر مردمی شود موفقیت حاصل می‌شود لذا انتظار می رود مسوولان در این زمینه بیشتر تلاش کنند و می‌طلبد جلسه‌ای مثل شورای فرهنگ عمومی به طور منظم و با حضور مسوولان تشکیل ‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: امروز تلاش‌های فراوانی در استان کردستان انجام شده اما عده‌ای برای منافع شخصی قصد دارند این خدمات را زیرسوال ببرند.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه شورای فرهنگی عمومی برای بررسی ناهنجاری‌های فرهنگی جامعه تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: نباید در این جلسات فقط به سخنرانی اکتفا کرد و همه باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دل بپذیریم بعد در جامعه ترویج دهیم.

وی عنوان کرد: مهمترین کار برای انجام امر به معروف این است که خود مردم این فریضه را قبول داشته باشند و با مردمی کردن امر به معروف ارگان‌هایی که در این راستا تلاش می‌کنند به هدف خود رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به جایگاه شورای فرهنگ عمومی باید جلسات این شورا به موقع و منظم برگزار شود و مسوولان ارشد استانی باید در این جلسات شرکت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: باید در گسترش فرهنگ دینی و اعتقادات‌ دینی کوشا باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شود.

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۴۸